fredag, mai 24, 2013

Med hodet i vannet og himmelfokus.

Hei du.
I dag hvilte prestefrua middag. Før middag vel og merke. Sov til og med noen minutter, mens gutta bygde noe veldig (les: bråkete!) med duplo. (Miracles do happen!)
Da jeg våknet så jeg rett i taket. 
Da så jeg dette:


Sukk.
Som er laaangt fra dette.
Foto: stevecadman (Flickr.com)
..eller dette.
Foto: Bastiaan Bakker (Flickr.com)
Og for ikke å snakke om å være milevis fra disse skjønnhetene.

Foto: Sakura_chitaya (flickr.com)

Foto: MIKI Yoshihito (Flickr.com)

Foto: xoque (Flickr.com)

Foto: Gilgongo (flickr.com)

Foto: Saffs Photography (Flickr.com)

Taket mitt ser ut som en mage med to "nippels" og en ussel navel i forhold...


 Da var det helt fantastisk å kunne gå ut og legge seg under dette.



Jeg sier som David:
"Himmelen kunngjør Guds ære! Hvelvingen forteller hva Hans hender har gjort!"
Tipper Daviden hadde opplevelser som dette når han skrev det verset.


For å toppe det hele, kom Eliasen med del én av sitt livs første bukett, som mamsen kunne få sette i vase. Stort øyeblikk for oss begge. 



Buketten måtte såklart dokumenteres.

Men Eliasen hadde en egen tanke om hvordan blomstrene skulle få vann. 


Logisk nok. Hodet i vannet.
Praktisk fremfor estetisk - nett som sin far. Men mamsen er like rørt, og nå står den lille buketten her på bordet foran meg og drukner i all sin prakt. 



Lysekrone eller ikke. Ønsker deg en god helg med himmelfokus :)  
Hilsen prestefrua & guttaboys.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar