søndag, november 27, 2011

{ D I Y } Kvisthjerte!




Jeg elsker å kunne bruke RÅnatur til dekor og vakre detaljer i huset! 
Rått, rimelig og deilig dekorativt  -  DET liker vi ;)

Et hjerte av noen kvister - enkelt å lage og deilig å se på!

Sånn gjorde jeg det:

1. Samlet 6 kvister i nogelunde lik lengde.
2. Bandt dem sammen ved ca 4cm opp på stammen.
3. Delt bunten i 2, og bandt ny hyssing der de deltes.
4. Bøyde tre grener x 2 ned til hver sin side, og lot dem møtes ved bindingspunktet, pkt2.
5. Bandt grenene sammen.

6. La hjertet til tørk, med litt ståltråd på utsatte punkter for å sørge for det tørket slik jeg ønsket.
La hjertet under press, på et varmt gulv, og lot det tørke noen dager!

Tada  :)


2 kommentarer:

  1. Så fint! Håpe forresten foreldrene dine koste seg på konsert... ;)

    SvarSlett
  2. Nå har jeg lest bloggene dine vel og lenge uten å kommentere, men idag fikk jeg sånn en følelse av at jeg måtte dele de tankene jeg alltid får når jeg besøker en av sidene dine;
    Du lager så mye fint. Du tar så varme bilder. Du skriver så gode ord. Hjertevarmt, tvers gjennom. Kanskje derfor det er så hjertevarmende å lese?

    Riktig god advent og en velsignet juletid til deg og dine, Kristina.

    SvarSlett