fredag, april 29, 2011

my weddingdress

Jeg tenkte jeg ikke ville bruke noe særlig tid og følelser på det britiske bryllupet. Men da jeg tenkte det, hadde jeg glemt at jeg er gift med en liten skap-royalist ;) Petter er en ekte romantiker, så selv om vi egentlig hadde pakket vekk tv'en for våren, måtte kassen frem for å få med oss den historiske vielsen og alle de fine hattene (sistnevnte var det jeg og lillesøs som lot oss engasjere av, ikke Petter...) 

På denne historiske kjærlighetsdagen og på utfordring fra Prydelig-bloggen, viser jeg gjerne frem bildene av min egen prinsessekjole:







Kjolen er hentet fra mine drømmer og er inspirert av askepottskjolen som hver jul ble sydd av alle de snille disneymusene og småfuglene så askepott kunne gå på ballet. Jeg trengte ingen mus eller småfugler, for min nydelige mamma er minst like flink.
For at den skulle sitte perfekt, sydde hun den likesågodt igjen i ryggen etter frisørbesøket på den store dagen. Og i talen fra mampapp til Petter og meg, overrakk mamma en ekstra liten gave til sin svigersønn: en sprettekniv ;)

Hipp hurra for bryllup, prinser og prinsesser!

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Og artig detalj med kniven -regner med den ble tatt i bruk ;)

    SvarSlett
  2. wow! LAGDE ho den! imponert! den var nydelig. og Kate var virkelig Grace Kelly. Love it. :)

    SvarSlett