tirsdag, juni 08, 2010

only one to go!!

Jeg snakker om eksamen.
6 av dem totalt, og nå er det kun én igjen. Jeg kan nesten kjenne smaken av frihet på tuppen av tungen!!

Mens vi var i Junaiten, var jeg samtidig student på MF i Samfunnsfag
Ble ikke mye lesing der borte, så det har vi tatt igjen i løpet av de siste tre ukene :)
Linda og meg, sammen. Den jenta leker ikke eksamenslesing!

i morgen er det siste eksamen igjen.
Og det har gått strålende frem til nå, har ikke tenkt å hoppe av den bølgen til i morgen!

Jeg gir den Hellige Ånd æren for at jeg (som jeg tror uten tvil) allerede har bestått de fem fullførte.
Hver kveld før en eksamen, har jeg tatt en siste gjennomlesning på en heldig utvalgt powerpoint fra foresningene jeg aldri var på, og samtlig av gangene har det dagen etter kommet spørsmål om temaet jeg leste. Helt fantastisk!

Har ikke noen gøye bilder fra eksamenslesing.
pimper opp notatet, med noen bilder fra en photoshoot i Redding:



- de poserende og litt amerikanske, Kristina & Petter

In English
Im talking about exams. Six in total, and now it's only one more left. I can almost taste the freedom on the tip of my tounge!!
While I was in USofA i also were a student in Society in Norway, but it wasn't alot of time to read for those exams over there. But we've catched up during the last three weeks. Linda, my sis, and me. And she is not playing!
So tomorrow is the last one, and so far its gone great. Im not planning to jump off that flow tomorrow.
I give the Holy Spirit all credit for my results. Every evening before an exam, I've read through a random choosen note, and the next day the questions have been about that topic every time! It's fantastic!!
I don't have any cool photos from exams, so I'm pimping up my note with some picture from a photoshoot in Redding. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar