onsdag, november 24, 2010

I have a confession to make

Jeg har tjuvstarta i år, på en (av mine mange, om du spør Petter) førjulestradisjoner.
Men det er noe med i år, som gjør at det er helt greit... Tiden flyr fortere enn noen gang, det er så mye som skjer, spesielt i tankene og magen som vokser, og i takt med den en fantastisk glede! Så i år får førjulskosen lov å smakes på allerede i november.
Og nå er det tross alt bare 1 MÅNED igjen!

Tilståelsen: Jeg har spist mandarin! ...mandarinER...og det mange!
Så jeg kan like godt ta helt av og poste et julebilde med det samme :)


Har ikke blitt så mye blogging den siste tiden. Det skal det bli en forandring på!
Er jo så mye spennende som skjer for tiden og mange gullkorn å dele ;)
Så ... too be continued!

-redebyggeren,




In English


I've had a false start on one (of my many if you ask Petter...) sacred xmas tradition.
But theres somthing about this year, which makes its OK... time is flying buy faster than ever, my head is spinning and my belly is growing and a long with it an amazing joy!!
After all its only a month to go until the day of the year!!

My confession: I've had mandarins - and maaany of them! (In norway I will say its the fruit of xmas!)

It hasn't been a lot of blogging lately, but change will come!

Theres's so many exciting things happening and golden thoughts to share ;)

1 kommentar:

  1. hehe, søta. Syns det er bra du unnet deg disse deilige mandarinene litt tidligere i år jeg. Må få sett juleleiligheten deres før den forsvinner! Du er jo bare så uendelig kreativ!

    SvarSlett