fredag, april 15, 2011

måneden som fløy

Gosj. Der gikk det visst en måned siden sist jeg blogga...!! Ikke helt etter planen det.
Men sånn går det når hver halvtime ikke varer mer enn 5 minutter. Så da gjelder det å prioritere hva man bruker tiden på ;) Men når jeg ikke blogger, blir den lille skribenten i hjertet mitt veldig rastløs. Best å gi henne litt tid, har jeg funnet ut.

Noen glimt fra måneden som fløy:

 Først av alt er det denne lille krabaten som fyller mesteparten av tiden. Å følge med på at han oppdager verden, er til å bli hekta på. 
Selv er han hekta på sine egne hender for tiden.

 
Vi har hatt et par turer til Oldefar Jahn. Lillegutt er tydelig fascinert..ikke så rart egentlig. De ligner jo. Etter å ha plassert kløfta i haken fra pappa og munnen fra mamma, var det Oldefar jeg synes han ligna mest på dagen etter han entra verden.


 Lillegutt har allerede fått med seg to konferanser. ... de skal tidlig krøkes ;)


Sist men ikke minst så har det vært en stor festdag: Lillegutt ble døpt 27.mars!
Stolte foreldre?? Ja, gjett om!

2 kommentarer: