torsdag, september 01, 2011

min estetiske ektemann

Petter er god, han!

Jeg har hatt tre dager på Ørskogsfjellet, med en herlig gjeng fra Oase Lederskapet. Min herlige mann hadde kjøpt en liten gave for å gjøre stas på sin kone i nytt engasjement. Overraskelsen var denne nydelige lykten


 Er ikke det bra valg av gave?! Synes Petter imponerer!


Skiltene i bakgrunnen har jeg kjøpt selv, fant de på salg. Det var sommerfuglen jeg bare måtte ha. Nydelig symbol på håp og nytt liv. Koser meg med å samle skatter til det nye hjemmet vårt på Fjell! Har enda 1.5 måned på å sanke, planlegge, lage, fikse, drømme ;)


Ønsker dere alle en god 1.høstdag  - i følge kalenderen ;)
Kristina

1 kommentar:

  1. Hei! Har lagt dere til i blogglisten min – dere har så fiiin blogg! Håper alt står bra til på det vakre Vestland :) -Kathrine

    SvarSlett