søndag, oktober 09, 2011

Siste nytt [oktober]


Søndagkveld er blitt lørdagkveld her hos oss. Koser oss lett med epletv da ;)
I morgen er det Petters fridag og den skal vi utnytte godt på Ikea!
Ja for siste nytt er;
Neste søndagkveld bor vi ikke lenger her på Lekven. Da er vi og alle eksene våre flyttet til Gullfjell!

Det blir så gøy det!! Flyttebilen er bestilt og paps er leid inn til flyttehjelp.
Neste helg er flyttehelg for Ekerhovd-Ottersen.

Men eskeflytting og møbelbæring er ikke noe for Elias og meg, så vi drar til Kristiansand mens de staute karene flytter inn. Hoho. Me like!
Og så, fra søndagkveld om en uke, kan jeg koooose meg med å bygge redet.
Våre kjære blogglesere vil såklart få en titt, både titt og ofte ;)

Må du få en herlig ny oktober-uke!

3 kommentarer:

  1. Hvorfor skal dere ha med alle eksene deres til Gullfjell....Trodde dere hadde "moved on"?!

    SvarSlett
  2. gleder meg til å besøke dere på fjell!! men først gleder jeg meg veldi til dere kommer til krsand!! æææææ!! :D

    SvarSlett
  3. dette høres veldig fint ut
    gleder meg til å besøke det nye rede, det blir jo strålende, jeg kan ta med elektrisk skrutrekker!
    opo

    SvarSlett