mandag, september 27, 2010

a taste of the rosegarden


Har lyst å gi dere en liten smakebit av et av mine favorittsteder for tiden;
Rosehagen!
Her jobber jeg hver lørdag og litt inni mellom. Blomster er skjønnhet. Jeg blir så inspirert hver gang jeg kommer hit!
Her er mer enn nydelige blomstrer. Nostalgiske skilt,  nydelige potter, vakre fugler og romantiske kort. Rosehagen er full av kreative ideer og det kommer alltid noe nytt. Virkelig verdt et besøk eller mange!








Det var første av mange glimt fra den skjønne butikken.
Velkommen til Rosehagen i Torggata 2, mitt i Oslo gryta!


In English.

Just want to give you a taste of one of my favorite places at the moment: Rosehagen (the rosegarden)! This is my workingplace every saturday and every now and then. Flowers is beauty. I get so inspired everytime Im here! Here you find more than beautiful flowers. Nostalgic signs, beautiful flowerpots and birds, romantic cards. Rosehagen is full of creative ideas ans theres always something new. Really worth a visit - or many!

1 kommentar:

  1. Snuppa!!! Så GØY!!! Så mange fine bilder du har lagt ut!! Jeg satt å tenkte på at nå må jeg endelig få oppdatert bloggen min igjen, så så jeg at du og hadde blogget igjen :) VELDIG STAS!! Digger det du legger ut :) klemmm

    SvarSlett