søndag, februar 13, 2011

My lovetank is full :)



Min første morsdag = en milepæle i livet.

Våkna i dag til en smilende sønn, og en drømmemann som spratt opp av senga og tilbudte seg å lage kaffe. Mens Elias fikk frokost, hørte jeg romsteringer på kjøkkenet... Det var visst ikke bare lillegutt som skulle få frokost på sengen i dag! Og se hva jeg fikk servert!! (...i tillegg til en skive med honning.)



Og her har du guttene mine, etter dagens innsats for å gi mamma tidenes morsdag. De fortjener en kosestund og høneblund, for de har virkelig lykkes.

Jeg er en veldig lykkelig mor!!



ps. Boken Babymassasje som jeg fikk kan virkelig anbefales for alle småbarnsforeldre! En nydelig gave til både mor og barn. Massasje er en herlig måte å fortelle lillegutt hvor glad jeg er i han, selv om han ikke forstår det med ord enda! Og hva mer kan en mor ønske seg? :)

Til alle fantastiske mødre; Gratulerer med morsdagen!





In English
Woke up today to a smiling son and a perfect husband who offered me coffee. While my babyboy got breakfast, I heard a lot of noise from the kitchen. Elias was not the only one who were getting breakfast in bed!! My boys deserves some cuddling and a good rest, cause they've really made my day. Im one happy mummy!!

My gift were a book about babymassage, and I recommend it to every parents with babies. Massage is a beautiful way to tell your baby, without words, how much you love him or her. What more can a mummy wish for?
HAPPY MOTHERSDAY all you amazing mummies out there :D

2 kommentarer:

  1. Bra jobba Petter'n! Den boka vil jeg skaffe meg! Så fin og fresh bloggen din har blitt forresten

    SvarSlett
  2. Hei
    såmannssøndag, olafbulls vei, sol og kaldt
    Morsomt å se bloggen etter kirkekaffe,
    hvor er bilde av meg?
    Hilsen Oldefar Leif

    SvarSlett