fredag, juli 30, 2010

a summer of dreams

Et av de beste sommerminnene i år var en togtur over fjellet. Det norske landskapet vi tøffa igjennom fikk meg til å drømme. Jeg kjenner romantikken blomstre i meg ved synet av nydelige hvite trehus med røde låver midt i et knæsjgrønt sommerlandskap med mektige fjell og majestiske fossefall.
..

Jeg har satt opp en ny drøm på drømmeliste mi:


Et eget hus, hvit med store vinduer og enda større hage, en rød låve der flere drømmer kan gå i oppfyllelse og en inngjerda åkerflekk til våre to hester.


Noen bilder fra  Interiør nr3 2010 som inspirerer meg.
Åh som jeg gleder meg til å ha egen leilighet igjen. Da kan kanskje noen flere drømmer gå i oppfyllelse...



foto: Martin Skredsvik

Drømmer er som balsam til sjelen!

ps. husk å drømme større enn du kan oppnå alene..


- de balsamerte, Kristina og Petter

In English:
After a traintrip over the norwegian mountains, I have got a new dream on my dreamlist: A beautiful white house, with a big red barn and a  little field for our two horses!
These pictures inspires me. Cant wait until we have our own apartment again.
Maybe then some more dreams will come true.

Dreams are like balm for the soul. Remember to dream bigger than you can see happen on your own..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar