fredag, mars 04, 2011

heia Norge


Jeg opplever noe nytt. En ny følelse, en ny iver: Jeg ELSKER VM! Det er ikke bare fordi vi har hatt skoleboller eller annet digg til kaffen hver dag. Jeg er trodde aldri jeg skulle bry meg særlig, men nå må jeg bekjenne at jeg er stolt av Holmekollen. "Vi har alle et forhold til Holmekollen" (eller noe i den duren..) sa Fabian Stang før VM, og jeg tenkte "..ok." Men nå må jeg bekjenne - det har jeg også!


Er ikke bare Holmekollen jeg er stolt av. Jeg er stolt av å være norsk også jeg! Ikke bare fordi vi ruler i langrenn... Men fordi en Holmekollenturist sa:
"The Norwegians is amazing. They do not only chear on their own skiers.
They chear on everybody!
" Yay!
Norge - Janteloven: 1-0
 

Det er hva jeg vil være; en typisk nordmann som selvfølgelig heier frem andre..
Og med Petter Northugs stunt i dag, drister jeg meg til å avansere til 2-0 til Norge!





1 kommentar:

  1. Takk for nydelig blogg. Jeg leser og blir glad! Bursdagsgaven til deg selv var kjempesmart, den gleder mange! Flotte bilder.
    Hilsen en takknemlig bestemor
    p.s. det kan godt komme et eget elske-verb for bestemødre også..

    SvarSlett