fredag, mai 27, 2011

fuska litte grann..

Fredagsplanen var i dag å få begynt på dåpstakkekort, som jeg har tenkt på i en måned ++. Men da jeg så igjennom bildene, fant jeg ingen skikkelige blinkskudd av lillegutt i dåpskjolen... 
Men den vakre kjolen, sydd av mormor, hang så fint på soverommet, så da fuska vi litt...

Lillegutt var særdeles begeistret over en ny photoshoot i den store kjolen,
som forsåvidt passa ganske bra nå ... ;)

Lillegutt har vært en strålende modell, og neste uke skal korta (ENDELIG) være på vei!
Er så deilig med alt som blir gjort :D

G O D    H E L G!!

1 kommentar:

  1. Det var lurt! Vi har heller ingen blinkskudd fra dåpen og med den kule dåpslua vi hadde så kunne jeg godt tenke meg flotte bilder. Men det er kanskje litt seint nå som han er blitt 1 år snart... Nydelig bilde, smiler akkurat som pappaen sin:)

    SvarSlett