mandag, mai 02, 2011

mammaprat på en mandag


Det er så mye som skjer for første gang for lillegutt.
Vel og merke er det relativt små ting foreløpig, men for ei forelska mor er hver lille milepæl en stor glede!! Jeg ønsker at så mye som mulig skal foreviges. Men det er altfor sjeldent jeg får mulighet til å sette meg med scrapboka. Så da har jeg kjøpt en liten ting:

En dagbok til Tigergutt! - som mamma kan ha med seg i vesken hver dag. Så nå kan jeg skrive en liten notis hver gang han opplever noe nytt eller når en ny milepæl!
Som i dag feks.. da han smakte melkeskum fra Mocca for først gang. Sneaky aunty!! ;)





2 kommentarer:

  1. Takk Kristina:)
    Ja, jeg kan jo ikke annet enn å bekrefte det du nevner ovenfor her! De små øyeblikkene er bare helt fantastiske!!!:)

    SvarSlett
  2. Herligheeet for et nydelig bilde av deg og Elias, Kristina! Dere er skjønne. :) klem fra spania

    SvarSlett