søndag, februar 28, 2010

himmelske gaver

Gullkorn.

"En kvinne som vet hun er elsket, nøler ikke å be sin ektemann om det hun ønsker seg."  Graham Cooke

Det er så sant. Jeg tør å be Petter om hva som helst. Jeg er ikke redd for å bli avvist, eller få et nei når jeg spør om noe jeg trenger. Han gir meg som oftest mer enn jeg trenger, bare fordi han vet hva som gjør meg glad. (Petter har så mye kjærlighet og er en fantastisk ektemann!)


Hvor mye vil ikke Gud overøse meg!? ..og allikvel kan jeg ofte nøle med å forvente meg gode ting og mer enn jeg trenger. Petter har kjærlighet - Gud ER kjærlighet. Hans ønske for oss er mer enn vi noen gang kan ønske oss!
Når vi vet at vi vet at vi vet at Gud elsker oss, hvordan vil vi da be?

"Når selv dere som er onde, vet å gi barna deres gode gaver, hvor mye mer skal ikke da deres Far i himmelen gi gode gaver til dem som ber ham!" Matt 7,11


- de elska, Kristina og Petter 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar